Forum www.towarzystwopancerne.fora.pl Strona Główna www.towarzystwopancerne.fora.pl
Forum klanu World of Tanks
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Patch 6.3.*
Idź do strony 1, 2  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.towarzystwopancerne.fora.pl Strona Główna -> WoT OBT
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Foka
ZARZĄD



Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 645
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: samiec

PostWysłany: Pon 8:20, 17 Sty 2011    Temat postu: Patch 6.3.*

Cytat:
beta v.0.6.2.8 - v.0.6.3.0 patch notes

- Basic UI for web-based battles (clan battles).
- Removed festive stuff from maps and hangars.
- Reworked static lightning for some maps.
- Fixed long descriprions for HE shells in service window.
- Fixed failure when pressing PTT button (rare).
- Fixed crash to desktop when using voice chat (rare).
- Fixed bug when reticle in SPG mode going beyond the map in some cases.
- Fixed incorrect display of water when using high settings for some configurations.
- Fixed incorrect display of assigned buttons in game controls.
- Fixed bug with opening game menu while loading the map.
- Fixed game "hang-up" when searching for companies.
- Removed "turret" for Object 704 from shop window.
- Cleared descriptions for some medals.
- [E] button unassigned from "fire" and "auto-aim".
- Fixed too powerful jerks when taking a hit in SPG mode.
- Reassembled audio output libraries.

- Vehicle performance characteristics:
T-54: repair costs increased by 15%, clearance increased by 15 cm, decreased armor of tracks by 5mm (now the same as for T-44), track repair time increased by 10% (now the same as for T-44).
ISU-152: repair costs increased by 8%.
Object 212: repair costs increased by 100%, decreased gun armoring.
203mm F-625D shell: price 1387 -> 1442.
203mm G-620 shell: price 1050 -> 1092.
IS-7: repair costs increased by 5%.
T-14: maximum battle tier reduced by 1.
Т30: repair costs increased by 10%.
STUG III: increased weight limit for top suspension, maximum battle tier reduced by 1.
Increased hit points for guns: 75mm_KwK_L70, 75mm_KwK45_L100, 88mm_KwK_43_L71, 105mm_KwK45_L52_ausf_B.
Maus: reloading time decreased by 0.21 sec.
Panther II:
- 7,5 см KwK42 L/70 gun: dispersion decreased by 7%.
- 7,5 cm KwK45 L/100 gun: dispersion decreased by 4%.
- increased weight limit for stock suspension (to mount top turret).
- repair costs decreased by 6%.
- 10,5 cm KwK45 L/52 Ausf. B gun: decreased dispersion during turret traverse by 14%, reloading time decreased by 0.17 sec, dispersion radius decreased by 7%.
- Maybach HL 234P50 engine: decreased chance of fire by 5%, increased hit point by 12.5%.
- Ammo rack: hit points increased by 8%.

Nie wiadomo kiedy zostanie wypuszczony, ale dotychczas wypuszczano patche co kilka numerków, więc spodziewałbym się dopiero w okolicach 6.3.5


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Foka dnia Sob 1:24, 29 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Foka
ZARZĄD



Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 645
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: samiec

PostWysłany: Pon 12:21, 17 Sty 2011    Temat postu:

Tłumaczenie z forum WoT

Cytat:
- Podstawowy interfejs przeglądarkowy dla Clan Wars
- Usunięto wystrój świąteczny w garażach
- Poprawiono świato statyczne na niektórych mapach.
- Poprawiono długie opisy amunicji HE w oknie obsługi
- Fixed failure when pressing PTT button (rare).
- Naprawiono błąd po wcisnięciu guzika PTT (rzadko)
- Naprawiono wyłączenie gry w czasie używania czatu głosowego (rzadko)
- Naprawiono przypadek, w którym celownik w trybie SPG wyjeżdżał poza mapę (w niektórych przypadkach)
- Poprawiono nieprawidłowe wyświetlanie wody dla wysokich ustawień, w niektórych konfiguracjach
- Poprawiono wyświetlanie przycisków sterowania w grze
- Poprawiono błąd otwierania menu gry w czasie ładowania mapy
- Poprawiono zawieszanie się gry w czasie wyszukiwania kompanii
- Usunięto "wieżę" dla Objekt 704 w sklepie
- Poprawiono opisy niektórych medali
- Klawis [E] nieprzypisany z "strzał" i AA
- Poprawiono zbyt silne szarpnięcia podczas otrzymywania uderzenia w trybie SPG
- Przekompilowano biblioteki audio

- Charakterystyki pojazdów
T-54: koszty napraw wzrosły o 15%, prześwit o 15 cm, zmniejszenie opancerzenie gąsienic o 5mm (teraz jest takie samo jak dla T-44), czas naprawy gąsienic wzrosł o 10% (taki sam jak dla T-44 ).
ISU-152: koszty napraw wzrosły o 8%.
Obiekt 212: koszty napraw wzrosły o 100%, zmniejszenie opancerzenia armaty
Pociski 203mm F-625D : cena 1387 -> 1442.
Pociski 203mm G-620: cena 1050 -> 1092.
IS-7: koszty napraw wzrosły o 5%.
T-14: zmniejszono maksymalny tier bitwy o 1
Т30: koszty napraw wzrosły o 10%.
StuG III: zwiększenie limitu wagi najlepszego zawieszenia, maksymalny tier bitwy zmniejszono o 1
Zwiększono wartość hit pointów dla: 75mm_KwK_L70, 75mm_KwK45_L100, 88mm_KwK_43_L71, 105mm_KwK45_L52_ausf_B.
Maus: czas ładowania zmniejszono o 0,21 sek.
Panther II:
- 7,5 см KwK42 L/70: rozrzut zmniejszony o 7%.
- 7,5 cm KwK45 L/100: rozrzut zmniejszony o 4%.
- Zwiększenie limitu wagi dla sklepowego zawieszenia (celem zamontowania najlepszej wieży).
- Koszty napraw spadły o 6%.
- 10,5 cm KwK45 L/52 Ausf. B: zmniejszenie rozproszenia podczas ruchu wieży o 14%, czas przeładowania zmniejszone o 0,17 s, zmniejszenie rozproszenia o 7%.
- Silnik Maybach HL 234P50: zmniejszenie szans na podpalenie o 5%, zwiększono HP o 12,5%.
- Ammo rack: HP wzrosło o 8%.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szrapnel
ZARZĄD



Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: HQ
Płeć: samiec

PostWysłany: Pią 1:08, 21 Sty 2011    Temat postu:

Bust do pantery2 Very Happy

Mogli by tylko zmniejszyć cenę jej amunicji obecnie 105mm kosztuje ponad 1250 ss


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Foka
ZARZĄD



Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 645
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: samiec

PostWysłany: Wto 13:30, 25 Sty 2011    Temat postu:

Z tym patchem będzie nowa mapa - Westfield.
Są także prowadzone prace nad drobnymi zmianami w aktualnych mapach.

Patch 6.3.2 jest określany jako "mały", czyli drobne zmiany w statystykach. Powinien się pojawić w przyszłym tygodniu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Foka
ZARZĄD



Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 645
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: samiec

PostWysłany: Sob 1:26, 29 Sty 2011    Temat postu:

Kolejne zapowiedziane zmiany:
Cytat:
v.0.6.3.2 - v.0.6.3.7a patch notes

- Added new map Westfield.
- Fixed certain cases of shells flying outside the aim circle.
- Fixed certain cases of disappearing shells.
- Fixed bug of autoaim sticking to destroyed tank.
- Fixed mistiming of "the battle starts in" counter for different players.
- Removed turret for GW-Panther, M12, M40M43 from the shop.
- Removed unupgradable modules of top tier tanks from the store.
- Removed "showcaptchadialog" line from hangar's headline.
- Fixed discrepancy of turret traverse speed between turret specs window and the corresponding tech tree.
- Fixed bug in searching for a contact with less than 4 symbols in its name.
- Fixed bug of missing scrollbars at chat window.
- Fixed bug of positioning in chat window after switching to it.
- Fixed copyright year at intro screen.

- Decreased Panther II size.
- Fixed from with missing some textures for destroyed T-28 model.

- 105mm_KwK45_L52_ausf_B gun (Panther II): shell velocity increased by 20%.
- 150mm_sFH18_L30 gun: dispersion during turret traverse increased by 12%, range of fire decreased by 15%, increased trajectory curve..
- 150mm_sFH36_L43 gun: dispersion during turret traverse increased by 25%, increased shell velocity, increased trajectory curve.
- 170mm_K72_Sf gun: rate of fire decreased by 20%, damage increased from 1100 to 1400.

- Hetzer: added new 220 HP engine, traverse speed decreased, decreased passing-ability for normal and bad terrain by 15%.
- JagdPanther: increased armor for 88mm Pak 43 L/71 gun.
- Pz35(t), Pz38(t): increased reverse speed, durability increased by 10 Hit Points.
- Ferdinand: decreased rate of fire for 128mm Pak 44 L/55 gun.
- VK3001H: durability increased by 20 Hit Points.
- LTraktor: durability increased by 10 Hit Points.
- PzII: increased reverse speed, durability increased by 5 Hit Points.
- PzII Luchs: increased reverse speed, durability increased by 10 Hit Points.
- PzIII/IV: increased reverse speed, durability increased by 20 Hit Points.
- PzIII: durability increased by 10 Hit Points.
- PzIIIA: increased reverse speed, durability increased by 20 Hit Points.
- PzV/IV, PzV/IV A: durability increased by 20 Hit Points.
- S35 739(f): tank tier decreased from 4 to 3, durability decreased by 20 Hit Points, decreased passing-ability for normal terrain by 10%.
- 38H 735(f), Pz IV, and VK1602: increased reverse speed.
- Grille: fixed turret name.

- M3 Stuart, M5 Stuart, T2 lt: increased reverse speed, adjusted shaking effect after firing.
- Ram2: engine changed to less powerful Wright Continental R-975C (440 HP), increased reverse speed, increased passing-ability.
- 155mm Gun M1A1 gun: rate of fire increased by 5%.
- 90mm_AT_Gun_M3 gun: price increased from 110550 to 127300 credits.
- QF 6 pounder Mk III gun: decreased penetration by 5 and 10 mm for AP and APCR shells respectively.
- M12: decreased horizontal aiming curve.
- T14: slightly increased passing-ability.
- T1 heavy: slightly increased passing-ability.
- Т23: repair costs increased by 30%.
- T2 med, M2 lt, M2 med, M3 Lee, and M4 Sherman: increased reverse speed.

- V-2-44, V-2-54, V-55U, and V-2-54IS engines: chance of fire on impact increased by 2%.
- T-43: increased rate of fire for 100mm D10T gun.
- Т-26: increased reverse speed, durability increased by 10 Hit Points.
- Т-28: increased reverse speed, increased rate of fire for 57mm ZiS-4 gun.
- T-46: increased reverse speed, durability increased by 10 Hit Points.
- KV-3: slightly increased passing-ability.
- KV-1S: slightly increased passing-ability.
- Т-34: increased rate of fire for 57mm ZiS-4 gun.
- BТ-2, BТ-7, А-32: increased reverse speed.
- ISU-152: increased weight limit for top suspension.
- SU-14: dispersion increased during movement and turret traverse, rate of fire decreased by 5% for 152mm gun, rate of fire decreased by 3% for 203mm gun.

Projected timeline: coming soon.

Current status: in public RU testing since January 28.

Czas wprowadzenia: niedługo
Aktualny status: w publicznych testach na serwerze RU od 28.01

Dla jasności - jak widzicie zmieniają się numerki patchy, dochodzą nowe opisy, a my nic nie mamy - są to patche "wewnętrzne". Patch zewnętrzny, wypuszczony dla nas będzie miał ostateczny numerek i zmiany z wszystkich patchy pośrednich.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
warhlak




Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WARHLAK
Płeć: samiec

PostWysłany: Sob 11:25, 29 Sty 2011    Temat postu:

Niemocoluby zaczynają zjeżdżanie na ręcznym....ehhh. Wprowadzenie t54= koniec pozytywnych zmian w rosyjskim drzewku. Teraz już będzie tylko nerfienie t54 i poprawianie niemieckich tierów. Bomba.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kelly




Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: samiec

PostWysłany: Sob 15:17, 29 Sty 2011    Temat postu:

Łosz kurde - Jeszcze zwiększą rof T-34-57 Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Foka
ZARZĄD



Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 645
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: samiec

PostWysłany: Śro 11:06, 02 Lut 2011    Temat postu:

Kolejna wewnętrzna łatka:
Cytat:
v.0.6.3.7a - v.0.6.3.7b patch notes

- Several fixes for the map Westfield.
- Removed 128mm_testgun gun from shell descriptions.
- Fixed with not working auto-resupply of shells and consumables.
- Changed conditons for getting Billotte's medal.
- Fixed copyright year in EULA.

- 15cm sFH 18 L/30 gun (Hummel's top one): dispersion during turret traverse increased rolled back to v.0.6.2.8 (current one).
- sFH36 L/30 Ausf 1943 gun(Gw-Panther's top one): dispersion during turret traverse increased rolled back to v.0.6.2.8 (current one).
- 100mm D-54 (Т-54's top one): increased chance of being spotted when firing.

Current status: in public RU testing since February 1.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Foka
ZARZĄD



Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 645
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: samiec

PostWysłany: Śro 21:50, 02 Lut 2011    Temat postu:

Overlord napisał tylko, że przed premierą będzie co najmniej jeden duży patch, czyli pewnie to co powyżej, ale nie powiedział kiedy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Foka
ZARZĄD



Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 645
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: samiec

PostWysłany: Wto 15:47, 08 Lut 2011    Temat postu:

Przewidywany czas wprowadzenia patcha 0.6.3.7 - 14-17 lutego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szrapnel
ZARZĄD



Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: HQ
Płeć: samiec

PostWysłany: Wto 18:52, 08 Lut 2011    Temat postu:

Czy ten path oznacza wipa ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Foka
ZARZĄD



Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 645
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: samiec

PostWysłany: Wto 20:27, 08 Lut 2011    Temat postu:

Jak już wielokrotnie było pisane:

Nie będzie softwipe'a.

Do premiery nie będzie żadnego wipe'a.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szrapnel
ZARZĄD



Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: HQ
Płeć: samiec

PostWysłany: Wto 22:44, 08 Lut 2011    Temat postu:

Chodzi mi o HARD WIPE

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szrapnel dnia Wto 22:57, 08 Lut 2011, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Foka
ZARZĄD



Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 645
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: samiec

PostWysłany: Śro 8:19, 09 Lut 2011    Temat postu:

Jak również wielokrotnie mówiono

Hardwipe w momencie premiery

Patch =/= premiera.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szrapnel
ZARZĄD



Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: HQ
Płeć: samiec

PostWysłany: Śro 12:37, 09 Lut 2011    Temat postu:

Dzięki Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Foka
ZARZĄD



Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 645
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: samiec

PostWysłany: Pon 14:50, 14 Lut 2011    Temat postu:

Wprowadzenie patcha zostało przesunięte.

Patch 0.6.3.8 zostanie wprowadzony 21-24 lutego.

Dodatkowe zmiany:

- Dodano nowy czołg: M6A2E1 (będzie w pakiecie przedsprzedaży złota)
- Naprawiono czarny ekran w czasie ładowania mapy.
- Naprawiono błędy mapy Malinovka (jazda przez wodę) i Sand River (wjeżdżanie na strome wzniesienia).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Foka
ZARZĄD



Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 645
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: samiec

PostWysłany: Wto 12:02, 15 Lut 2011    Temat postu:

W patchu będą zmiany dotyczące T-54 (nie powiedziano dokładnie jakie). W tej chwili ze statystyk devów wynika, że mimo, że z Medów T9 najwięcej jest T-54 ma on najniższą przeżywalność i najniższe zyski expa i credytów (czyżby buff T-54?). Najlepszy w statystykach jest Pershing.

W patchu będą "pewne zmiany" w Panterze II.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Foka
ZARZĄD



Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 645
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: samiec

PostWysłany: Śro 22:05, 16 Lut 2011    Temat postu:

Z Patcha 0.6.4 usunięto:

[Possibly] Added tier for company battle mode with limitations on max vehicle tier and/or overall tier of the company.
Reason: unfortunately we won't manage to finish it in time, will be added in the next update.
[Possibly] Reworked gun mantlets for Tiger II, VK4502, Ferdinand, Jagdtiger.
Reason: Maus goes first, it will be used as guinea pig (in the finest sense of the word) to test the new mantlet mechanics.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Foka dnia Czw 8:07, 17 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Foka
ZARZĄD



Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 645
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: samiec

PostWysłany: Czw 20:51, 17 Lut 2011    Temat postu:

Screeny nowej mapy:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Foka
ZARZĄD



Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 645
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: samiec

PostWysłany: Pon 13:52, 28 Lut 2011    Temat postu:

Data wprowadzenia patcha 0.6.3.8 1. marca czyli jutro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Foka
ZARZĄD



Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 645
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: samiec

PostWysłany: Wto 14:15, 01 Mar 2011    Temat postu:

Wprowadzane dziś zmiany
Cytat:
- Dodano nową mapę: Westfield.
- Dodano interfejs dla bitew klanowych. (Przyciski: "Battle!" -> "Special battles")
- Usunięto noworoczne ozdoby z map i hangaru.
- Dodano czołgi premium (Niedostępne w sklepie, można je uzyskać tylko z wersją pudełkową gry i/lub zamówieniami pre-order):
* PzII J (niemiecki czołg lekki: tier 3),
* BT-SV (rosyjski czoł lekki: tier 3),
* M6A2E1 (amerykański czołg ciężki: tier Cool.
- Przerobiono oświetlenie statyczne na niektórych mapach. (Szczerze, to nie wiem co oni tam mogli na nowo liczyć)
- Naprawiono przypadki strzałów poza okręgiem celowania. (Dla SPG? Dla czołgów? Dla wszystkich?)
- Naprawiono przypadki znikania wystrzelonych pocisków.
- Naprawiono przypadki wychodzenia celownika SPG poza mapę w trybie snajperskim.
- Naprawiono błąd 'przyklejania' autocelownika do zniszczonego czołgu.
- Naprawiono zbyt duże rozproszenie celownika SPG po otrzymaniu uszkodzenia w trybie snajperskim.
- Naprawiono rzadki przypadek niezadziałania przycisku aktywacji rozmowy głosowej
- Naprawiono rzadki przypadek wyjścia gry do pulpitu w czasie używania rozmowy głosowej.
- Naprawiono symulację wody przy wysokich ustawieniach na niektórych konfiguracjach sprzętowych.
- Usunięto powiązanie klawiszy skrótu [and] z poleceniami "fire" i "autoaim".
- Naprawiono złe obliczanie licznika odmierzającego czas do rozpoczęcia bitwy.
- Zmieniono mechanizm ładowania map w celu naprawienia rzadkich przypadków wyjścia gry do pulpitu w bitwach treningowych.
- Naprawiono problem z brakującymi teksturami wraku T-28.
- Poprawiono długie nazwy pocisków HE w oknie serwisu.
- Poprawiono błędne opisy powiązań skrótów klawiaturowych w opcjach. (To do tej pory uchował się taki błąd? Serio?)
- Naprawiono możliwość wejścia do menu gry w czasie ładowania mapy.
- Naprawiono przywieszanie się klienta podczas wyszukiwania kompanii.
- Naprawiono rozbieżność szybkości obrotu wieży pomiędzy oknem właściwości wieży a odpowiednim drzewem technologicznym.
- Naprawiono błąd przy wyszukiwaniu gracza z mniej niż 4 znakami w nazwie. (Czyli, że co? Wcześniej nie dało się mnie wyszukać?)
- Wyjaśniono warunki otrzymania niektórych medali.
- Naprawiono warunki otrzymania medalu Bilotte'a.
- Poprawiono rok praw autorskich. (Ufff, będę mógł wreszcie spać spokojnie!)
- Usunięto ze sklepu wieżę dla GW-Panther, M12, M40/M43 i Object 704.
- Usunięto ze sklepu nieulepszalne moduły do czołgów najwyższych tierów
- Usunięto opis "testgun" z pocisków 128mm.
- Zrekompilowano bibliotekę wyjściową dźwięków.
- Poprawiono obrazy map i listę drużyn podczas ładownia mapy.
- Naprawiono możliwość wjazdu na wzgórza na mapie Sand River. (Filmik chyba wszyscy widzieli? )
- Naprawiono możliwość wjazdu pod wodę na mapie Malinovka.
- Przycisk "Special battle" będzie zablokowany, jeśli gracz nie jest ujęty w planie bitwy klanowej.
- Zmiany w grafice, które w teorii mają polepszyć działanie gry na niektórych konfiguracjach sprzętowych (W zamyśle to pewnie na słabszych kompach ale jakoś w to nie wierzę).

Balans i charakterystyki czołgów:
- Możliwość zapalenia się silników diesla ustawiono na 15%, silników benzynowych na 20%. Wartości dla silników, które posiadały niższy wskaźnik pozostają bez zmian.
- Poprawiono balans dla czołgów Valentine i Matilda.
- Poprawiono losowanie do bitew dla czołgów Valentine i Matilda.
- Dodano nową bitwę pomiędzy istniejącymi tierami 3 i 4.
- Silnikom V-2-44, V-2-54, V-55U i V-2-54IS zwiększono szansę zapalenia o 2%. (Rany, oni tam naprawdę zajmują się też nic nie wnoszącymi pierdołami ale wiadomo jedna linijka więcej w changelogu!)
- T-26, T-46: zwiększono prędkość cofania, trwałość/odporność +10 HP.
- T-28: zwiększono prędkość cofania, zwiększono szybkostrzelność działa 57mm ZiS-4.
- T-34: zwiększono szybkostrzelność działa 57mm ZiS-4. (O ile dobrze pamiętam to już strzelało to jak karabin maszynowy)
- BТ-2, BТ-7: zwiększono prędkość cofania.
- T-43: zwiększono szybkostrzelność działa 100mm D10T.
- T-54: zwiększono koszt naprawy o 15%, zwiększono wysokość kadłuba o 10cm, zwiększono szansę wykrycia po strzeleniu z działa 100 mm D-54, zmniejszono pancerz gąsienic(?) o 5mm, zwiększono czas naprawy gąsienic o 10%.
- KV-3: nieznacznie zwiększono mobilność (czy też właściwości jezdne, myślę, że mobilność jest dobrym określeniem).
- KV-1S: nieznacznie zwiększono mobilność.
- IS-7: zwiększono koszt naprawy o 5%.
- ISU-152: zwiększono koszt naprawy o 8%, zwiększono limit wagi dla najlepszego zawieszenia.
- Pociski 203 mm F-625D i 203 mm G-620: zwiększono koszt o 4%
- SU-14: zwiększono rozrzut celownika podczas ruchu i obrotu wieży (To SU-14 ma wieżę? Pewnie chodzi o sam obrót czołgu), zmniejszono szybkostrzelność działa 152mm o 5%, a działa 203mm o 3%.
- Object 212: podwojono koszt naprawy, zmniejszono opancerzenie działa.


- LTraktor: trwałość/odporność +10 HP.
- PzII: zwiększono prędkość cofania, trwałość/odporność +5HP.
- PzII Luchs, Pz35(t), Pz38(t): zwiększono prędkość cofania, trwałość/odporność +10HP.
- PzIII/IV, PzIIIA:: zwiększono prędkość cofania, trwałość/odporność +20HP.
- PzIII: trwałość/odporność +10 HP.
- VK3001H: trwałość/odporność +20 HP.
- S35 739(f): zmniejszono tier z 4 na 3, trwałość/odporność +20 HP, zmniejszono mobilność na normalnym terenie o 10%.
- 38H 735(f), Pz IV i VK1602: zwiększono prędkość cofania.
- Grille: poprawiono nazwę wieży.
- Działo 15 cm sFH18 L/30 (Hummel): zmniejszono zasięg o 15%, zwiększono krzywą balistyczną.
- Działo 15 cm sFH36 L/43 (GW-Panther): zwiększono prędkość początkową pocisku, zwiększono krzywą balistyczną.
- Działo 17 cm K72Sf: zmniejszono szybkostrzelność o 20%, zwiększono zadawane obrażenia z 1100 na 1400.
- Hetzer: dodano nowy silnik 220HP, zmniejszono szybkość obrotu, zmniejszono mobilność na normalnym i ciężkim terenie o 15% (Tja, bo do tej pory wymiatał!)
- StuGIII: zwiększono limit wagi dla drugiego zawieszenia, zmniejszono tier o 1 przy losowaniu w "Random battles".
- JagdPanther: zwiększono opancerzenie działa 88mm Pak 43 L/71.
- Ferdinand: zwiększono czas przeładowania działa 128mm Pak 44 L/55 o 0.29s.
- Działa: 7.5 cm KwK42 L/70, 7.5 cm KwK45 L/100, 8.8 cm KwK43 L/71, 10.5 cm KwK45 L/52 Ausf. B.: lepsza odporność.
- Działo: 12.8 cm Kwk44 L/55 (VK 4502 B, Maus): zmniejszono czas przeładowania o 0.21s.
- Panther II:
* zmniejszono rozmiar.
* działo 7.5 cm KwK42 L/70: zmniejszono rozrzut o 7%.
* działo 7.5 сmKwK42 L/100: zmniejszono rozrzut o 4%.
* działo 10.5 cm KwK45 L/52 Ausf B: zmniejszono rozrzut o 7%, zmniejszono rozrzut podczas obrotu wieży o 14%, zwiększono prędkość początkowa pocisku o 20%.
* silnik Maybach HL 234P50: zmniejszono szansę zapalenia o 5%, zwiększono odporność o 12.5%.
* zwiększono limit wagi dla podstawowego zawieszenia, można montować drugą wieżę.
* zwiększono odporność ammo rack o 8%.
* zmniejszono koszt naprawy o 6%.


- T30: zwiększono koszt naprawy o 10%.
- T29: zmniejszono szybkostrzelność działa 105 mm T5E1.
- Działo 90mm AT Gun M3: zwiększono koszt z 110550 na 127300 punktów.
- Działo 120mm Gun T53: zwiększono szybkostrzelność o 5%.
- Działo QF 6 pounder Mk III: zmniejszono penetrację o 5mm dla pocisków AP i o 10mm dla pocisków APCR.
- M3 Stuart, M5 Stuart, T2 lt: zwiększono prędkość cofania, poprawiono efekt trzęsienia po wystrzale.
- T2 Med, M2 lt, M2 med, M3 Lee, M4 Sherman: zwiększono prędkość cofania.
- Ram2: zmieniono silnik na słabszy Wright Continental R-975C (440 HP), zwiększono prędkość cofania, zwiększono mobilność.
- M12: zmniejszono poziomy kąt ostrzału.
- T14: zmniejszono tier o 1 przy losowaniu w "Random battles", zwiększono mobilność.
- T1 heavy: zwiększono mobilność.
- Т23: zwiększono koszt naprawy o 30%.
Tłumaczenie z forum, jak ktoś ma wątpliwości tu link do wersji oryginalnej: [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
warhlak




Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WARHLAK
Płeć: samiec

PostWysłany: Wto 17:28, 01 Mar 2011    Temat postu:

- IS-7: zwiększono koszt naprawy o 5%.
Kutaz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Foka
ZARZĄD



Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 645
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: samiec

PostWysłany: Wto 18:34, 01 Mar 2011    Temat postu:

Object 212: podwojono koszt naprawy

I Ty płaczesz? Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Foka
ZARZĄD



Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 645
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: samiec

PostWysłany: Wto 19:05, 01 Mar 2011    Temat postu:

Patch już do ściągnięcia: [link widoczny dla zalogowanych]

Miałem zrobić mirrora, ale szybko chodzi, więc nie ma sensu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ver




Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CSS ASTRID on geostationary orbit above Białystok
Płeć: samiec

PostWysłany: Wto 19:38, 01 Mar 2011    Temat postu:

- Panther II:
* zmniejszono rozmiar.

Nareszcie jest rozmiaru jak jedynka Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.towarzystwopancerne.fora.pl Strona Główna -> WoT OBT Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin